Program icmSerwisant - Income - Systemy informatyczne
JMP design - studio graficzne

icmSerwisant

Program icmSerwisant obejmuje kluczowe funkcjonalności związane z procesami przyjmowania i dystrybuowania zgłoszeń naprawy, ewidencji części i materiałów oraz monitoringu statusów zleceń.

funkcjonalności związane z procesami przyjmowania i dystrybuowania zgłoszeń naprawy
Korzyści:
  • Szybki zwrot z inwestycji dzięki wzrostowi efektywności pracy i eliminacji pomyłek oraz błędów.
  • Skuteczne zarządzanie pracą rozproszonej grupy ludzi, optymalizacja kosztów ich działania.
  • Dostęp online pracowników terenowych do danych z systemów ERP/CRM/HelpDesk w centrali firmy,  podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnych informacji.
  • Skrócenie czasu wykonania procesu naprawy, skrócenie czasu obsługi Klienta, skrócenie czasu przestoju.
  • Zminimalizowanie błędów w procesie naprawy, lokalizacji przedmiotu naprawy.
  • Optymalizacja kosztów magazynu części zamiennych.
  • Kontrola czasu pracy pracowników terenowych, dostęp w czasie rzeczywistym do statusu wykonywanych przez nich prac i zadań w terenie, śledzenie pozycji GPS wykonywanych procesów oraz miejsca pobytu pracownika,
  • Szeroki zakres raportów i analiz z możliwością ich personalizacji.
  • Możliwość integracji z różnymi systemami zewnętrznymi działającymi w centrali firmy w tym z systemami mapowymi.
Funkcjonalność:
  • Przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek, zleceń naprawy.
  • Planowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom oraz grupom pracowników.
  • Kontrola stanu magazynowego części (raporty stanu, nadwyżki).
  • Kontrola poprawności wydań i zużycia części (zastosowanie kodów kreskowych).
  • Fotograficzna dokumentacja procesu (wykonania zadania, błędów, uszkodzeń).
  • Rejestracja geopozycji wykonania procesu lub zadania.
  • Monitoring czasu realizacji zadań.
  • Karta klienta - dostęp do wszelkich informacji o kliencie wymaganych dla poprawnego i sprawnego wykonania procesu.
  • Raportowanie - analizy i raporty tworzone indywidualnie pod potrzeby projektu.
  • Możliwość parametryzacji:

    - scenariusze działania,
    - dane przetwarzane na urządzeniu mobilnym niezależnie od danych w centralnej bazie danych,
    - widoki i pola formularzy,
    - ilość i umiejscowienie elementów (funkcjonalności) systemu,
    - dostęp do funkcjonalności na bazie uprawnień,
    - personalizacja danych dla użytkownika i/lub urządzenia,
    - personalizacja wizualizacji danych według standardów firmy,
powrót