JMP design - studio graficzne

icmHandlowiec

Program icmHandlowiec obejmuje kluczowe funkcjonalności związane z procesami sprzedaży i zbierania zamówień, inkasa gotówki oraz generowania dokumentów sprzedaży i dostawy.

funkcjonalności związane z procesami sprzedaży i zbierania zamówień
Korzyści:
  • Szybki zwrot z inwestycji oraz wzrost sprzedaży towarów i usług.
  • Zarządzanie pracą rozproszonej grupy ludzi, optymalizacja kosztów ich działania.
  • Dostęp online pracowników terenowych do danych z systemów ERP/CRM w centrali firmy,  podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnych informacji.
  • Skrócenie czasu wykonania procesu sprzedaży, skrócenie czasu obsługi Klienta poprzez scenariusze prowadzące użytkownika przez proces i podpowiadanie rozwiązań w sytuacjach awaryjnych.
  • Zminimalizowanie błędów w procesie przyjmowania zamówień, wystawiania dokumentów, ewidencji towarów.
  • Optymalizacja kosztów SCM na podstawie rzeczywistych danych o sprzedaży i nowych zamówieniach.
  • Kontrola czasu pracy pracowników terenowych, dostęp w czasie rzeczywistym do statusu wykonywanych przez nich prac i zadań w terenie, śledzenie pozycji GPS wykonywanych procesów oraz pozycji pobytu pracownika.
  • Szeroki zakres raportów i analiz z możliwością ich personalizacji.
  • Możliwość integracji z różnymi systemami zewnętrznymi działającymi w centrali firmy w tym z systemami mapowymi.
Funkcjonalność:
  • Przyjmowanie zamówień i obsługa sprzedaży (dokumenty WZ, paragony, faktury).
  • Obsługa reklamacji, zwrotów (przyjęcie, zebranie informacji, dokumentacja).
  • Obsługa rozliczeń gotówkowych (inkaso, dokumenty).
  • Kontrola stanu magazynowego kierowcy (raporty stanu, nadwyżki).
  • Kontrola poprawności wydań (zastosowanie kodów kreskowych).
  • Fotograficzna dokumentacja procesu (wykonania zadania, błędów, uszkodzeń, ekspozycji).
  • Ankietowanie, badania rynku (kreator ankiet, pytania otwarte, listy wyboru, raporty graficzne, filtry wyników).
  • Cenniki (grupowe, indywidualne, targetowane).
  • Obsługa promocji (warianty cenowe, grupy upustowe, promocje oraz programy lojalnościowe).
  • Rejestracja geopozycji wykonania procesu lub zadania.
  • Karta klienta - dostęp do wszelkich informacji o kliencie wymaganych dla poprawnego i sprawnego wykonania procesu.
  • Karta produktu - dostęp do wszelkich informacji o produkcie/towarze wymaganych dla poprawnego i sprawnego wykonania procesu.
  • Raportowanie - analizy i raporty tworzone indywidualnie pod potrzeby projektu.
  • Duże możliwości parametryzacji:

    - scenariusze działania,
    - dane przetwarzane na urządzeniu mobilnym niezależnie od danych w centralnej bazie danych,
    - widoki i pola formularzy,
    - ilość i umiejscowienie elementów (funkcjonalności) systemu,
    - dostęp do funkcjonalności na bazie uprawnień,
    - personalizacja danych dla użytkownika i/lub urządzenia,
    - personalizacja wizualizacji danych według standardów firmy.
powrót